Horeca Webzine zet in 2025 een ambitieuze stap naar de toekomst door meer synergie te creëren met en tussen de partners. Met de focus op versterkte samenwerking wil Horeca Webzine niet alleen een platform zijn met wereldwijd horecanieuws en inspiratie, maar ook een brug slaan tussen horecaondernemers, de levensgenieters en toonaangevende spelers in de sector. Door gerichte partnerschappen, interactieve content en innovatieve initiatieven, wordt 2025 het jaar waarin de waarde van samenwerkingen naar een nieuw niveau wordt getild.
Inhoudsopgave
Horeca Webzine
Horeca Webzine is een interactief online magazine dat zich richt op de horecasector in België, Nederland en Luxemburg. Het biedt een platform met het laatste nieuws, tips, inspirerende verhalen en aanbiedingen voor horecaondernemers, horecapersoneel en leveranciers.
Sinds de oprichting in 2019 heeft Horeca Webzine een brede lezersgroep opgebouwd en wordt het tweemaal per maand gratis verspreid via een nieuwsbrief naar 20.905 abonnees. Daarnaast beheert Horeca Webzine verschillende actieve communities op sociale media om de horeca te ondersteunen.
Horeca Webzine onderscheidt zich van andere platforms door een sterke focus op interactie, community-building en het verstrekken samen met partners van actuele kennis en trends binnen de horeca.
We love Horeca
‘We love Horeca’ is de sterk groeiende Community van Horeca Webzine, hét interactief online magazine van en voor de horeca in de gehele wereld. Iedereen kan lid worden van de community via het gratis abonnement.
De Facebookgroep ondersteunt de community heel actief.
De naam van de community moet letterlijk worden opgevat. We houden van de horeca en staan dus positief tegenover het ‘cement van de samenleving’, al mag er wel eens een vinger in de spreekwoordelijke wonde worden gelegd als dit constructief is.
Permanente giften voor de abonnees
Alle particuliere abonnees van de community ‘We love Horeca’ kunnen vanaf 2025 permanent aanspraak maken op giften van de Community Partners: horecazaken, cateringbedrijven, feestzalen en/of foodtrucks.
Deze giften zullen bestaan uit een vaste of procentuele korting, een aperitief, een koffie, een digestief voor de gehele tafel,…
De horecaprofessionals zullen ook kunnen aanspraak maken op een gift van de Premium Partners.
De gift ontvangen de abonnees via een gepersonaliseerde bon in de tweewekelijkse nieuwsbrief.
De inhoud en/of waarde van de gift zal vermeld staan op hun pagina op de vernieuwde website.
Uit de frituur: frikandel, curryworst en lange hamburger
De keuze in de frituur tussen een frikandel, curryworst en een lange hamburger hangt vooral af van persoonlijke smaak, maar...
De bruine kroegen veranderen: 7 oorzaken en de trends
Het fenomeen van de “bruine kroeg” in Nederland en België evolueert. Waar vroeger de authentieke, vaak rokerige kroegen met houten...
Noord-Holland kampioen in de horeca 2024
Noord-Holland staat bekend als een van de toonaangevende provincies op het gebied van horeca in Nederland. De provincie, met steden...
Maak kennis met 10 veelbelovende fastfoodconcepten wereldwijd
Er zijn verschillende veelbelovende en innovatieve fastfood-concepten die de afgelopen jaren opkwamen, geïnspireerd door trends zoals duurzaamheid, gezondheid, technologie en...
Nieuwe CAO met loonsverhoging voor 255.000 Nederlandse horecawerknemers
Vanaf 1 januari 2025 krijgen ongeveer 255.000 werknemers in de Nederlandse horeca een aanzienlijke loonsverhoging. Deze verhoging is onderdeel van...
Partners
Al sinds de oprichting in 2019 kan Horeca Webzine rekenen op partners. Na vijf jaar van contacten leggen zet Horeca Webzine in 2025 een ambitieuze stap naar de toekomst door meer synergie te creëren met en tussen de partners, wereldwijd.
Met de focus op versterkte samenwerking wil Horeca Webzine niet alleen een platform zijn met wereldwijd horecanieuws en inspiratie, maar ook een brug slaan tussen horecaondernemers, de Bourgondische levensgenieters en toonaangevende spelers in de sector.
Door gerichte partnerschappen, interactieve content en innovatieve initiatieven, wordt 2025 het jaar waarin de waarde van samenwerkingen naar een nieuw niveau wordt getild.
Partnerschappen
Horeca Webzine blijft ook in 2025 trouw aan haar kernwaarden door, zoals al vijf jaar het geval is, in te zetten op lowbudget en unieke partnerschappen. Met haar toegankelijke samenwerkingsmodellen wil Horeca Webzine een platform blijven zijn waarin zowel kleine ondernemers als grotere spelers kunnen adverteren en inspirerende content delen.
Door samen te werken met partners die een gedeelde visie hebben op de horecasector, streeft het Horeca Webzine ernaar een netwerk te creëren dat voor iedereen toegankelijk is en dat de sector blijft verrijken met originele samenwerkingen en creatieve oplossingen.
Halloweenfeest: 5 sfeervolle culinaire ideeën
Halloween, gevierd op 31 oktober, is een feestdag vol griezelplezier en mysterieuze tradities. Halloween biedt ook geweldige mogelijkheden om creatief...
Het ABC recepten en kooktips winter 2024
Ook dit jaar delen we hier het ABC met leuke recepten en kooktips voor zowel de horeca professional als de...
Boerenkool wordt steeds populairder: weetjes en 3 toprecepten
Boerenkool is een voedzame bladgroente die wereldwijd steeds populairder wordt, vooral vanwege zijn gezondheidsvoordelen. We vertellen in dit blogartikel alles...
Faillissementen in de horecasector zijn niet onvermijdelijk in 2025
De horecasector blijft een magneet voor ondernemers en een belangrijke pijler voor werkgelegenheid, ondanks de uitdagingen die ze met zich...
De 15 competenties om een horecazaak succesvol te runnen
Om een horecazaak succesvol te runnen, moeten een reeks essentiële competenties aanwezig zijn, zowel op zakelijk als op operationeel vlak....
Community Partners
De Community Partners van Horeca Webzine zijn uitbaters van restaurants, brasseries, cafés, hotels, bars, cateringbedrijven, feestzalen en/of foodtrucks.
Wens je o.a. tweewekelijks 20.905 Bourgondische levensgenieters te bereiken? Word dan Community Partner. Geen klanten = geen kosten!
NOOR & NOOR heeft decennialange ervaring in het opzetten en runnen van horecazaken, speciaalzaken en het leveren van diverse diensten, zowel B2B als B2C.
Voor de uitvoering van de activiteiten doet NOOR & NOOR beroep op vernieuwende inzichten en ideeën van jonge marketeers en micro-influencers voor het beheer van je sociale media.
NOOR & NOOR werkt nauw samen met gespecialiseerde partners voor de technische aspecten van de opdrachten, maar ook met jou voor accurate en recente content.
De hoofdactiviteiten van NOOR & NOOR zijn Sociale Media Management, het bouwen en beheren van websites en webshops, SEO Content Writing of het schrijven van zoekmachinegerelateerde artikels, Virtuele Assistentie en Link Building via deze website.
Premium Partners
Heb je een bedrijf, winkel of webshop en je wenst tweewekelijks duizenden horecaprofessionals te bereiken? Klik dan hier en word Premium Partner. De basisformule is gratis. Geen klanten = geen kosten!
Deel dit blogartikel!
Ken jij andere professionals, hobbykoks, collega’s, vrienden en/of kennissen die ook wat kunnen hebben aan onze blogartikels? We zouden het heel fijn vinden dat je dit blogartikel in jouw netwerk deelt. Het kan makkelijk met de onderstaande sociale media-knoppen. Alvast bedankt!