Tag: reviews

okt 03
Negatieve recensies op platforms indammen met deze 10 tips

Negatieve recensies op platforms zoals Google of TripAdvisor kunnen een aanzienlijke impact hebben op de reputatie van een restaurant. Het is echter mogelijk om deze negatieve beoordelingen effectief te beheren en de impact te beperken. Hier zijn enkele strategieën om negatieve recensies in te dammen en om te buigen naar positieve klantinteracties.

mrt 12
Bepaal je primaire doelgroep met een ‘social persona’ om negatieve reviews te vermijden

Als je horecaondernemers vraagt wat hun doelgroep is, krijg je de meest uiteenlopende antwoorden. Maar meestal is de conclusie dat die doelgroep te groot of te algemeen is. En al te vaak wordt gedacht dat de focus op een groot en breed publiek, een hoge omzet garandeert. Maar dat is niet zo. Verkeerde gasten aantrekken resulteert in ontevredenheid. En in negatieve reviews.

feb 05
Negatieve reacties op sociale media? 10 tips hoe je wel en niet moet reageren

Positieve feedback doet een mens goed. Maar vaak komen er op sociale media ook negatieve reacties. Wat doe je ermee? Gewoon negeren? Neen, zeker niet! We leggen je uit hoe je met de juiste strategie ook de lastigste situaties de baas wordt.

jan 25
Een vervaldatum voor beoordelingen op TripAdvisor in 2021?

Een vervaldatum voor beoordelingen op het internet is wat menige horecafederaties al langer willen.

Geverifieerd door MonsterInsights