• Horeca Webzine
  • Adverteren
    • Statistieken website
  • Partnerships
    • Partners Horeca Webzine
    • Premium Partner worden
    • Content Partner worden
  • Online Marketing
    • Formules Online Communicatie
      • Performante webshop
  • Shoppen
    • Winkelmand
    • Afrekenen
  • Communities
    • Community mārie
      • Welkomstbericht nieuwe leden mārie
  • Horeca en Food Jobs
    • Vacature toevoegen
    • Mijn vacatures
  • Recepten van Chefs
    • Recept insturen
  • Abonneer je gratis
    • Winnaars wekelijkse waardebon
  • Contact
  • Divers
    • Brand Ambassador
    • Privacy Policy
    • Vacature
Horeca Webzine
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Hotel
  • Restaurant
  • Café
  • Feestzaal
  • Catering
  • Leveranciers
  • mārie
  • Mastercooks
No Result
View All Result
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Hotel
  • Restaurant
  • Café
  • Feestzaal
  • Catering
  • Leveranciers
  • mārie
  • Mastercooks
No Result
View All Result
Horeca Webzine
No Result
View All Result
Home Nieuws

Bereik je doelgroep nu nog beter: word Content Partner van Horeca Webzine

Horeca Webzine by Horeca Webzine
24/04/2020
in Nieuws, België, Nederland
0
Bereik je doelgroep nu nog beter: word Content Partner van Horeca Webzine
7
SHARES
134
VIEWS

Content Marketing is een vorm van marketing waarbij het bieden van relevante content of informatie voor je doelgroep centraal staat. Heb je een vlotte pen, maar nog geen blog en weet je niet hoe er aan te beginnen? Word Content Partner van Horeca Webzine.

Content Marketing

Content Marketing is het maken, aanbieden en verspreiden van content die aansluit op een vooraf geïdentificeerde behoefte om zo nieuwe relaties aan te gaan en de bestaande te versterken.

Dit betekent dus het zorgen voor de juiste content, voor het juiste publiek, op de juiste plaats, op het juiste moment. Direct, multimediaal en vooral vindbaar. Met Content Marketing leg je zo de basis voor communicatie.

Internet

Belangrijke overwegingen bij Content Marketing zijn de dominantie van social media, de zoekmachines en je doelgroep die steeds beter geïnformeerd is dan ooit. Internet speelt steeds vaker een centrale rol bij aankoopbeslissingen, men vertrouwt daarbij op de meningen van andere consumenten of collega’s. Onderzoek wijst uit dat het merendeel van hen niet gelooft dat adverteerders de waarheid vertellen in reclames.

Doelgroep

Content Marketing verstevigt de relatie met je doelgroep en draagt zo bij aan je merkimago. Een goede reputatie vereenvoudigt het vinden van zakenpartners, het bouwen van marktaandeel, het versterken van je aandeelhouderswaarde en het aantrekken van getalenteerd personeel.

Lees ook:

Een financieel plan maken doe je aan de hand van deze 4 stappen

Raw Food. Wat is het? Weetjes en meer dan 100 recepten.

Bereik je doelgroep nu nog beter: word Content Partner van Horeca Webzine.
De kunst van het schrijven van blogartikels gaat niet enkel over jouw manier van schrijven.

Goede informatie

Je doelgroep is steeds actief op zoek naar goede informatie. De bron is minder belangrijk, als de informatie goed is, bepaalt die de relevantie zelf wel. Kwaliteit vereist een professionele aanpak; Content Marketing ook.

De kunst van het schrijven van blogartikels gaat niet enkel over jouw manier van schrijven. Het is minstens even belangrijk dat je kiest voor een aanpak die jouw doelpubliek aanspreekt. Daarom moet je beseffen dat je geen doctoraatsstudie aan het opzetten bent voor jouw professor op school. In een blog is er geen ruimte voor elitair taalgebruik zonder reden. Waar wel ruimte voor is? Heldere informatie die duidelijk en natuurlijk opgebouwd is. Probeer niemand te imponeren, want dit is alleen maar een afknapper.

Bij het schrijven van blogartikels ga je ook strategische keuzes moeten maken worden over je aanpak:

  • Hoe krijg je inzicht in de behoefte van je doelpubliek?
  • Waar vind en hoe bereik je ze?
  • Wie concurreert er met je om aandacht van die doelpubliek?
  • Hoe optimaliseer je jouw content voor optimale vindbaarheid?

Content Partner van Horeca Webzine

Als Content Partner van Horeca Webzine bereik je jouw doelpubliek. De lezers van Horeca Webzine zijn horeca-uitbaters (50%), horecaleveranciers (25%) hobbykoks (15%) en consumenten (10%). Zie de statistieken.

Gelegenheidsredacteur

Heb je een vlotte pen, maar nog geen blog en weet je niet hoe er aan te beginnen? Dan nodigen we je uit om Content Partner te worden van Horeca Webzine.

Als gelegenheidsredacteur van Horeca Webzine ben je een specialist in je vak. Op regelmatige basis schrijf je hier op de site een blogpost van minstens 500 woorden met diverse tips, weetjes en/of inspirerende verhalen van en voor de horeca.

Bereik je doelgroep nu nog beter: word Content Partner van Horeca Webzine.
We helpen je met het maken van artikels in WordPress.

Ondersteuning

Heb je geen ervaring met WordPress of het publiceren van blogposts? We helpen je zodoende je blogpost er professioneel uitziet en gevonden wordt op het internet. Zo kan je onder andere rekenen op hulp bij

  • het maken van blogposts in WordPress
  • de opmaak van je blogpost met alinea’s en knopjes
  • het herlezen van jouw tekst(en)
  • het kiezen van de juiste sleutelwoorden
  • het vinden van unieke foto’s als je die zelf niet hebt

Views, shares & leads

Eens jouw blogpost is gepubliceerd op de website, delen we het op onze Facebookpagina en onder andere in de Facebookgroep om zoveel mogelijk views, shares en finaal ook leads op te leveren. Uiteraard mag je jouw blogpost dan ook delen via jouw kanalen.

Je blogpost krijgt ook een plaatsje in de wekelijkse Nieuwsbrief die op zaterdagmorgen naar zowat 3.500 mailadressen wordt gestuurd.

Hoeveel views, shares en leads een artikel opbrengt, hangt sterk af van het thema. Zo haalde dit artikel al 6,8k views met 177 shares en dit artikel 3,5k views met 582 shares om er maar twee te vernoemen.

Na een paar maanden kan je jouw blogpost ook ‘finetunen’ met een recentere foto of informatie, en kunnen we dit nog eens delen.

Content Partner van Horeca Webzine
Omslagfoto Facebookpagina

Tegenprestatie

Bij een engagement om minimum 1 blogposts van minimum 500 woorden per maand aan te leveren voorzien we als tegenprestatie:

  • een eigen account op de site; je schrijft dus in eigen naam
  • link naar je website of een specifieke dienst in het kader van het artikel

Bij een engagement om minimum 2 blogposts van minimum 500 woorden per maand aan te leveren voorzien we als tegenprestatie vanaf de tweede maand:

  • een eigen account op de site; je schrijft dus in eigen naam
  • link naar je website of een specifieke dienst in het kader van het artikel
  • je logo met introductietekst bij de Partners
  • je logo in de wekelijkse Nieuwsbrief
  • je logo op de omslagfoto’s van onze Social Media zoals bv de Facebookpagina en deze drukbezochte groep

Aan de slag

Interesse om Content Partner van Horeca Webzine te worden? Stuur ons dan een (link naar een) proefartikel.

Tags: BusinessleveranciermarketingSocial Mediatipsuitbaterweetjes
Share7TweetShare
premium partner chef's food products (2)
premium partner pH-20
premium partner keurslager
miikitco partner horeca webzine (2)
premium partner pH-20
premium partner royal teas geluwe
premium partner weyn's honing
Previous Post

Hoe goed ken jij de Marokkaanse keuken? Doe de quiz met de 7 vragen.

Next Post

Het kookboek: de geschiedenis van de 14de tot de 21ste eeuw

Horeca Webzine

Horeca Webzine

Hét interactief online magazine met het allerlaatste nieuws, tips, weetjes, inspirerende verhalen en aanbiedingen van en voor de horeca in de gehele wereld.

Next Post
Het kookboek: de geschiedenis van de 14de tot de 21ste eeuw

Het kookboek: de geschiedenis van de 14de tot de 21ste eeuw

Een reactie achterlaten Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de Privacy Policy.

GRATIS ABONNEMENT

Abonneer je gratis op Horeca Webzine en ontvang elke week op zaterdagmorgen in je mailbox het allerlaatste nieuws, originele tips, weetjes, inspirerende verhalen en aanbiedingen van en voor de horeca.

Zonder dat je er iets extra hoeft voor te doen, maak je ook wekelijks kans op tal van culinaire geschenken.

Om de nieuwsbrief te kunnen personaliseren, willen we graag weten wie je bent. Voor iedere lijst die je aanstipt, krijg je een gepersonaliseerde nieuwsbrief.

Het gratis abonnement op Horeca Webzine kan op ieder moment worden opgezegd.

We hebben je gratis abonnement op Horeca Webzine ontvangen. Controleer nu nog even je inbox of spammap om je mailadres te bevestigen.

RECENTE BERICHTEN

leveranciers-plan-Horeca-Webzine-

Een financieel plan maken doe je aan de hand van deze 4 stappen

13/04/2021
Raw Food. Wat is het? Weetjes en meer dan 100 recepten.

Raw Food. Wat is het? Weetjes en meer dan 100 recepten.

13/04/2021
Klachten: zo ga je er mee om. 4 stappen en tips.

Klachten: zo ga je er mee om. 4 stappen en tips.

13/04/2021
kelners obers ober

Obers: deze 10 dingen mis je zeker in de lockdown

08/04/2021
horecaconcepten concept concepten

Consument kiest steeds meer voor eenvoudige horecaconcepten in 2021

06/04/2021

MEEST GELEZEN

  • Horeca Webzine online magazine open petitie uitbaters

    Teken de petitie, de horeca in België en Nederland moet weer open!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wat is de dresscode in het Hof van Cleve van Peter Goossens?

    231 shares
    Share 231 Tweet 0
  • Meer dan 100 horecazaken met een leuk terras in Vlaanderen

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Zowat 550 cateraars en feestzaaluitbaters zijn de ongelijkheid beu en stappen naar de rechter 

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Vlaamse cateraars en feestzaaluitbaters groeperen zich om hun rechten op te eisen

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Horeca Webzine

Hét interactief online magazine met het allerlaatste nieuws, tips, weetjes, inspirerende verhalen en aanbiedingen van en voor de horeca in de gehele wereld.

  • Home
  • Statistieken website
  • Privacy Policy
  • Contact

© 2019 - Horeca Webzine

No Result
View All Result
  • Horeca Webzine
  • Adverteren
    • Statistieken website
  • Partnerships
    • Partners Horeca Webzine
    • Premium Partner worden
    • Content Partner worden
  • Online Marketing
    • Formules Online Communicatie
      • Performante webshop
  • Shoppen
    • Winkelmand
    • Afrekenen
  • Communities
    • Community mārie
      • Welkomstbericht nieuwe leden mārie
  • Horeca en Food Jobs
    • Vacature toevoegen
    • Mijn vacatures
  • Recepten van Chefs
    • Recept insturen
  • Abonneer je gratis
    • Winnaars wekelijkse waardebon
  • Contact
  • Divers
    • Brand Ambassador
    • Privacy Policy
    • Vacature

© 2019 - Horeca Webzine

Om jouw bezoek aan onze website makkelijker en persoonlijker te maken gebruiken wij cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter wel je toestemming nodig. Bezoek onze Privacy Policy.