De Sustainable Restaurant Association spoort restaurants overal ter wereld aan om een duurzaam gerecht op hun menukaart te plaatsen.
In nauwe samenwerking met Belgische Keurslagers, wijnhandel Châteaux Vini, Chef & Knife en 6 topchefs lichten we tijdens de campagne ‘topvlees van bij ons’ het Belgische varkensvlees ‘Duroc d’Olives’ en het exclusieve Belgische wagyu ‘Hof van Ossel’ uit met weetjes, kooktechnieken en 12 unieke recepten. Onze huisfotograaf Bart Tanghe zorgt voor de beelden. Als klapstuk van de campagne maak jij als abonnee van Horeca Webzine kans op een gesigneerd exemplaar van het boek dat wordt uitgegeven t.v.v. een goed doel, alsook een uitnodiging voor de persconferentie. Vandaag zetten we Wagyu Hof…
In nauwe samenwerking met Belgische Keurslagers, wijnhandel Châteaux Vini, Chef & Knife en 6 topchefs lichten we tijdens de campagne ‘topvlees van bij ons’ het Belgische varkensvlees ‘Duroc d’Olives’ en het exclusieve Belgische wagyu ‘Hof van Ossel’ uit met weetjes, kooktechnieken en 12 unieke recepten. Onze huisfotograaf Bart Tanghe zorgt voor de beelden. Als klapstuk van de campagne maak jij als abonnee van Horeca Webzine kans op een gesigneerd exemplaar van het boek dat wordt uitgegeven t.v.v. een goed doel, alsook een uitnodiging voor de persconferentie. Vandaag zetten we Duroc d'Olives…
In nauwe samenwerking met Belgische Keurslagers, wijnhandel Châteaux Vini, Chef & Knife en 6 topchefs lanceert Horeca Webzine de campagne ‘topvlees van bij ons’. Vanaf mei 2021 lichten we gedurende een half jaar lang iedere maand het Belgische varkensvlees ‘Duroc d’Olives’ en het exclusieve Belgische wagyu ‘Hof van Ossel’ uit met weetjes, kooktechnieken en 12 unieke recepten. Onze huisfotograaf Bart Tanghe zorgt voor de beelden. Als klapstuk van de campagne maak jij als abonnee van Horeca Webzine kans op een gesigneerd exemplaar van het boek dat wordt uitgegeven t.v.v. een goed…
In nauwe samenwerking met Belgische Keurslagers, wijnhandel Châteaux Vini, Chef & Knife en 6 topchefs lichten gedurende een half jaar lang iedere maand het Belgische varkensvlees ‘Duroc d’Olives’ uit met weetjes, kooktechnieken en 12 unieke recepten. En jij als abonnee van Horeca Webzine maakt kans op een uniek boek en uitnodiging voor de persconferentie. Vandaag stelt topchef Francesca Sterckx van restaurant Mistinguett uit Aarschot haar recept voor met Duroc d'Olives.
In nauwe samenwerking met het gereputeerde visbedrijf Quisquater uit Dendermonde, Mastercook Patrick Caignau en foodfotograaf Bart Tanghe lanceert Horeca Webzine de campagne 'Vis van de Maand 2021-22'. Elke maand wordt een vissoort uitgelicht met weetjes, kooktechnieken en een uniek recept rekening houdend met de seizoenen en welke soort extra promotie verdient. En als wangetje van de kabeljauw maak jij als abonnee na afloop van de campagne kans op een gesigneerd boek dat zal worden uitgegeven ten voordele van een goed doel.