Als Content Partner van Horeca Webzine bereik je jouw doelpubliek. De lezers van Horeca Webzine zijn horeca-uitbaters, leveranciers, maar ook hobbykoks en particulieren. Zie de statistieken.
Gelegenheidsredacteur
Heb je een vlotte pen, maar nog geen blog en weet je niet hoe er aan te beginnen? Dan nodigen we je uit om Content Partner te worden van Horeca Webzine.
Als gelegenheidsredacteur van Horeca Webzine ben je een specialist in je vak. Op regelmatige basis schrijf je hier op de site een blogartikel van minstens 500 woorden dat nog niet eerder op een andere website is gepubliceerd met diverse tips, weetjes en/of inspirerende verhalen van en voor de horeca.

Ondersteuning
Heb je geen ervaring met WordPress of het publiceren van blogartikels? We helpen je zodoende je blogpost er professioneel uitziet en gevonden wordt op het internet (SEO).
Zo kan je onder andere rekenen op hulp bij:
- het maken van blogartikels in WordPress;
- de opmaak van je blogartikel met alinea’s en knopjes;
- het herlezen van jouw tekst(en);
- het kiezen van de juiste sleutelwoorden;
- en het vinden van unieke foto’s als je die zelf niet hebt.
Views, shares & leads
Eens jouw blogartikel is gepubliceerd op de website, delen we het op onze Facebookpagina en onder andere in de Facebookgroep om zoveel mogelijk views, shares en finaal ook leads op te leveren. Uiteraard mag je jouw blogpost dan ook delen via jouw kanalen.
Je blogpost krijgt ook een plaatsje in de wekelijkse Nieuwsbrief die op zaterdagmorgen al naar meer dan 9.000 mailadressen wordt gestuurd. Zie de statistieken van Horeca Webzine.
Hoeveel views, shares en leads een artikel opbrengt, hangt sterk af van het thema. Zo haalde dit artikel al 8,8k views met meer dan 230 shares en dit artikel 4,3k views om er maar twee te vernoemen.
Na een paar maanden kan je jouw blogpost ook ‘finetunen’ met een recentere foto of informatie, en kunnen we dit nog eens delen.
Tegenprestatie
Bij een engagement om minimum 2 blogartikels van minimum 500 woorden per maand aan te leveren voorzien we als tegenprestatie:
- een eigen account op de site, je schrijft dus in eigen naam;
- een link naar je website of een specifieke dienst in het kader van het artikel;
en vanaf de tweede maand en zolang er unieke blogartikels worden aangeleverd:
- het logo met een voorstelling van je zaak/bedrijf bij de Partners;
- je logo bij de Partners in de wekelijkse Nieuwsbrief;
- je logo op de omslagfoto van diverse pagina’s op deze site alsook van onze Social Media zoals bv de Facebookpagina en deze drukbezochte groep.
Aan de slag
Interesse om Content Partner te worden van Horeca Webzine? Stuur ons dan een (link naar een) proefartikel.