Adres

Vennestraat 1, 3600 Genk, Limburg, Belgium

Omschrijving

Vanuit decennialange expertise in haar eigen restaurant adviseert en ondersteunt Mariane Tzamouranis startende en bestaande horecazaken.

Hoe werkt 'De Keukenfluisteraar'?

Grote kans dat je 'De Keukenfluisteraar' leerde kennen via het pluimenkaartje dat Mariane of iemand van haar team in je zaak al heeft achtergelaten.

Omdat 'De Keukenfluisteraar' weet dat kritiek spuien maar al te vaak en te makkelijk wordt gedaan, pakt Mariane het anders aan. Ze gaat uit van je sterktes en deelt haar ervaring in je zaak aan de hand van pluimpjes.

Nog geen pluimenkaartje gespot in je zaak? We vertellen wat 'De Keukenfluisteraar' wel is.

Mystery Visit 

Is het je grote droom om je bistro, brasserie of frituur uit te bouwen tot een succesvolle en aantrekkelijke horecazaak? En wil je stap voor stap, laagdrempelig en met directe 'call to action'-tips daar aan werken? Vraag dan een “Mystery Visit” aan van 'De Keukenfluisteraar'.

We geven opdracht om je zaak anoniem te komen bezoeken. Onze 'Mystery Guest(s)' observeren alle waarneembare aspecten zoals ontvangst, menukaart, smaak en presentatie van de gerechten, de algemene beleving in de zaak, de vriendelijkheid van het team, de hygiëne, de organisatie van de keuken en bar,...

Om ons bezoek te bevestigen, laten onze pluimenkaart achter en maken nadien een uitgebreide analyse van de sterktes en aandachtspunten van je zaak.

Sessie 'Vraag maar raak'

Indien je dat wenst, maken we nadien een afspraak voor een 'Vraag maar raak'-sessie van 1 uur. Tijdens deze sessie kan je al je vragen op ons afvuren en krijg je de gelegenheid tot 'brainpicking' van ervaringsdeskundigen.

Traject

Heb je achteraf de behoefte aan een intensiever begeleidingstraject, dan kan dieper ingegaan worden op alle of enkele aspecten uit het verslag van de 'Mystery Guest' of de sessie 'Vraag maar raak'.

Mariane en haar team kan tijd nemen om je personeelsbeleid, administratie, sociale media en online communicatie onder de loep te nemen. Aan de hand van een draaiboek op jouw maat en vraag kan ze een dag meedraaien in je zaak. Aan de hand van het draaiboek maakt ze dan een inventarisatie van de pijnpunten. Vervolgens worden concrete adviezen gegeven en een evaluatiesessie gepland. Jouw vrijheid om te kiezen waar je prioriteit aan geeft, staat steeds centraal en er wordt steeds gefocust op jouw vraag en bezorgdheid.

Sociale netwerken

Misschien ben je ook geïnteresseerd in...