De Resengo-familie telt meer dan 2.500 toprestaurants die allen een schitterend jaar 2019 achter de rug hebben. Maar welke meerwaarde kan Resengo nu ook voor jouw horecazaak zijn, en wat onderscheid hen van de andere reserveringssystemen? We zetten hieronder de 14 redenen om voor Resengo te kiezen op een rijtje.
Resengo
Resengo is een innovatief digitaal bedrijf dat de meest uitgebreide online reserveringsoplossingen op de markt aanbiedt. Sinds 2003 verkondigen ze een duurzame missie. De softwareproducten worden in België ontwikkeld en zijn uiterst kwalitatief. Daarnaast is de service vlot en professioneel. En bovenal zijn ze de meest betrouwbare partij in de markt. Resengo staat als Premium Partner van Horeca Webzine garant voor eerlijke en transparante contracten aan een correcte prijs.
14 redenen
1- Bezettingsoptimalisatie
Je ingenieuze tafelplan voor de optimale bezetting van je restaurant. Je tafels worden automatisch ingeboekt om zoveel mogelijk klanten te ontvangen, waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeuren en regels.
2- Verfijnde instellingen op maat
Resengo telt 1001 functionaliteiten die op jouw vraag ingesteld kunnen worden. Gespreide openingsuren, creditcardgarantie, voorschotten of groepsreserveringen? Jij kiest zelf de instellingen die passen bij jouw zaak.
3- Personaliseerbaar
Jouw eigen merk is belangrijk. Daarom wordt er voor gezorgd dat je communicatie kan worden gepersonaliseerd. Jouw e-mails worden verstuurd met jouw logo en de gegevens van jouw zaak. Ook je reserveringsmodule kan je aanpassen aan je eigen huisstijl.
4- Preferred Partner
Resengo is de preferred partner van jouw favoriete leveranciers. En kan je je reserveringen koppelen aan partners zoals Gault&Millau, Lightspeed, Trivec, unTill, OnlineWerkrooster, Mailchimp en nog zoveel anderen.
5- Gratis vermelding op de website
Wanneer je je aansluit bij het reserveringsplatform krijg je een gratis restaurantpagina op de boekingswebsite. De site is voor jou wel hét ultieme visitekaartje want deze website wordt maandelijks door meer dan 1.500.000 bezoekers bekeken.
6- Aangename ervaring voor de gasten
De performante zoekmotor van Resengo is zowat de enige op de markt die de gasten onmiddellijk in real-time de beschikbaarheid van de horecazaken toont. Gasten worden dus niet overgeleverd aan een frustrerend trial en error-proces wanneer ze zoeken naar een gepaste datum en een gepast tijdstip. Dat maakt hun reserveringservaring extra aangenaam! Vraag een vrijblijvende demo.

7- Resengo Cadeau
Met de online webshop van het reserveringsplatform verkoop jij je eigen gepersonaliseerde cadeaubonnen via je website en je sociale media. Dat doe je zonder enige moeite, want Resengo verzorgt zelfs je administratie en facturatie. Dankzij de unieke code op elke cadeaubon is fraude onmogelijk. Met deze code kan je de cadeaubon ook makkelijk valideren. Cadeaubonnen worden voor 100% uitbetaald, ook wanneer deze cadeaubonnen vervallen zijn en dus nooit gebruikt worden.
8- 100% transparant
Als horecazaak heb je inzicht in al je reserverings- en verkoopscijfers aan de hand van handige tabellen en grafieken.
9- Eerlijke contracten, eerlijke prijs
In de horecawereld is er helaas veel te vaak sprake van (wurg)contracten die allesbehalve transparant zijn. Bij Resengo gaan ze daar niet mee akkoord! Daarom verzorgen ze eerlijke contracten die op jaarbasis opgezegd kunnen worden. Je betaalt enkel een maandelijkse vaste prijs en nooit per reservering of couvert.
10- Koppeling met je kassa mogelijk
De koppeling van Resengo met een kassasysteem biedt je de mogelijkheid een gast te koppelen aan een tafel. Door de synchronisatie weet jij dus exact wat elke gast consumeert en spendeert in jouw restaurant. Met deze informatie kan je statistieken opvragen over het gemiddelde bedrag dat de gasten spenderen, de daadwerkelijke duurtijd die ze blijven zitten, welk gerecht er populair is, enzovoort.
Ook kan je bepaalde feedback koppelen aan een welbepaald gerecht, betaling of personeelslid. Zo kan je makkelijk nagaan wat die ene gast zo blij maakte of wat er misgelopen is bij een klacht. Met de contactgegevens van je gasten bouw je vervolgens zonder moeite een klantenbestand op. Handig, want via je account kan je nieuwsbrieven uitsturen naar dit hele bestand of naar een specifieke doelgroep of kan je zelfs de klantenlijst van een evenement inzetten.

11- Restofoon
Wanneer je online reserveren aanbiedt, merk je meteen dat je per dag minder telefoontjes binnenkrijgt. Toch heeft nog niet elke gast de weg gevonden naar het world wide web. Staat jouw telefoon nog steeds roodgloeiend tijdens de openingsuren? Of lijken gasten je steevast op vrije dagen op te bellen? Dan komt de Restofoon van Resengo jou te hulp!
12- Data is 100% jouw eigendom
Het door jou opgebouwde klantenbestand is voor 100% jouw eigendom. Jouw database wordt dus enkel ingezet voor jouw marketingdoeleinden.
13- Super Helpdesk
De helpdesk van Resengo is steeds paraat om je te helpen. De supportspecialisten delen graag hun expertise in het Resengo-systeem en ze zijn altijd bereikbaar om je vragen op te lossen via de Helpdesk, telefoon of mailbox.
14- Eenvoudig overstappen
Werk je al met een reserveringssysteem en wil jij graag met Resengo in zee gaan? Dan kan je rekenen op een vlekkeloze overstap. Je reserveringen en database van je vorige reserveringssysteem worden overgebracht naar Resengo.
Heb jij ook interessant nieuws, tips, weetjes, een inspirerend verhaal of een aanbieding? Stuur ons de link!
Bron: Resengo