Horeca 4 Horeca

Een horecazaak leiden kan soms eenzaam zijn. Of juist complex en lastig. Je hebt niet altijd alle wijsheid in pacht. Maar er wordt wel naar je gekeken om de knopen door te hakken en om het voortouw te nemen. En als je dan met vragen zit, inzichten of inspiratie nodig hebt, is sparren heel waardevol. Een brainstorm en een kijk op het vraagstuk vanuit een ander perspectief, doet wonderen.  

Horeca Webzine

Horeca 4 Horeca  wordt beheerd door Horeca Webzine – het sterk groeiend interactief online magazine van en voor de horeca dat totaal onafhankelijk is van welke horecafederatie of -organisatie ook. 

De leden van Horeca 4 Horeca

  • De leden van ‘Horeca 4 Horeca’ zijn uitsluitend Nederlandstalige horeca-uitbaters, chefs, hotelmanagers, restaurantmanagers en horecaleveranciers. Waar ze gevestigd zijn, heeft geen belang.
  • Er wordt op toegezien dat het aantal leveranciers beneden ⅓ van het totale aantal leden blijft.
  • Alle leden zijn geverifieerd; het e-mailadres die is opgegeven bij de lidmaatschapsaanvraag is gekend bij de beheerder van de groep.
  • De ledenlijst wordt volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) bijgehouden waarbij die o.a. geenszins zal gebruikt worden voor publicitaire doeleinden en enkel in het kader van de werking van deze groep.
  • Wie de groep verlaat en de maandelijkse mailing niet meer wenst te ontvangen, kan zich zelfzelf uitschrijven of een simpele vraag richten aan de beheerder via office@horecawebzine.be om het te laten doen.
Horeca 4 Horeca
ADVERTENTIE

Ambitie en doel

  • De leden van ‘Horeca 4 Horeca’ hebben de ambitie om op een constructieve manier met elkaar samen te werken; brainstormen, feedback geven, een antwoord bieden op prangende vragen, streekinformatie en weetjes delen, aanbiedingen voorstellen,…
  • Het finale doel van deze groep is dat iedereen er beter op wordt en indien nodig een hart onder de riem vindt; nu en in de toekomst.

Berichten

  • Al kan iedereen wel begrijpen dat men af en toe eens het hart wil luchten met de collega’s, geklaag en gezaag over regeringsmaatregelen kan hier niet het hoofdthema zijn.
  • Schelden en elkaar afbreken of belachelijk maken, wordt niet getolereerd. Hierop zal streng (maar rechtvaardig) worden toegezien. Bij de tweede verwichtiging wordt het lid uitgesloten.
  • Zelfpromotie van uitbaters is niet aan de orde. Vragen voor advies of ondersteuning, openbare enquêtes, suggesties, tips, weetjes, inspirerende verhalen, daarentegen wel.
  • Zelfpromotie van leveranciers mag, maar beperkt. We zien de rol van de leveranciers in de groep eerder als het cement tussen de uitbaters. We kijken dan ook uit naar hun inspirerende verhalen en interessante aanbiedingen die er toedoen en de uitbaters een stevig toekomstperspectief bieden.
  • Om spam te vermijden worden alle berichten geverifieerd door de beheerder.

GRATIS ABONNEMENT

Abonneer je gratis op Horeca Webzine en ontvang elke week op zaterdagmorgen in je mailbox het allerlaatste nieuws, originele tips, weetjes, inspirerende verhalen en aanbiedingen van en voor de horeca.

Zonder dat je er iets extra hoeft voor te doen, maak je ook wekelijks kans op een waardebon voor een diner bij een meesterkok van The Mastercooks of Belgium, een etentje in een bistro of brasserie, een overnachting in een B&B, een reductiebon bij een party cateraar, een kartonnetje exclusieve wijn of een limited edition van een stevig Belgisch bier, enz. te winnen.

Om onze communicatie te kunnen personaliseren, willen we graag weten wie je bent. Voor iedere lijst die je aanstipt krijg je een gepersonaliseerde nieuwsbrief.

Het gratis abonnement op Horeca Webzine kan op ieder moment worden opgezegd.

RECENT NIEUWS

MEEST GELEZEN