Eurochair Projects, een gevestigd familiebedrijf met op maat gemaakte B2B-interieuroplossingen o.a. ook voor de horeca, maakt met trots een nieuw hoofdstuk bekend. Onder leiding van de dynamische zussen, Ann-Sophie en Geraldine Behaegel, introduceert Eurochair Projects een verfrissende identiteit onder de naam Búni.
Inhoudsopgave
Búni
Na 26 jaar van toewijding en vakmanschap gaat het bloeiende familiebedrijf Eurochair Projects verder onder de nieuwe naam Búni. Dit kwam er na een rebrandingstraject, waarbij niet alleen de naam, maar ook de visuele uitstraling van het bedrijf vernieuwd werd.
De transformatie zorgt voor een nieuw begin voor Búni, dat vastbesloten is om dezelfde
hoge kwaliteit en klantgerichtheid te behouden, maar met een frisse uitstraling en een vernieuwde
focus op maatwerk.
Dit versterkt hun inzet voor de persoonlijke en eerlijke aanpak wat hen uniek maakt.
Dynamisch familiebedrijf
Ann-Sophie en Geraldine, de dynamische zussen achter Búni, zetten de familietraditie verder die ze hebben geleerd van hun vader, Geert Behaegel.
Ann-Sophie, de oudere zus, heeft al meer dan 15 jaar ervaring bij Eurochair Projects, waar ze haar passie voor sales en interieuradvies kon ontwikkelen onder de begeleiding van haar vader.
In 2021 verwelkomde ze haar jongere zus, Geraldine, die verantwoordelijk is voor het dagelijkse beleid en de marketingactiviteiten.
Hun enthousiasme en toewijding om hun klanten hoogwaardige B2B-interieuroplossingen te
bieden, zijn altijd 100%. Dit maakt hen de drijvende kracht achter Búni en de verwezenlijking
van zijn unieke, persoonlijke aanpak.
Ze hebben veel geleerd van hun vader en zijn vastbesloten om de kennis van het familiebedrijf verder te zetten en te versterken.
Onze meubels worden met veel aandacht en vakmanschap gemaakt. Of je nu stoelen,
tafels, zitbanken, loungemeubilair, of terrasmeubels voor jouw zaak zoekt, bij Búni vinden we
altijd de perfecte oplossing op maat. We zetten ons volledig in om elk project met toewijding
en precisie uit te voeren, zodat we niet alleen meubels leveren, maar zorgen voor unieke
interieurbelevingen.Ann-Sophie
Aanpak met een accent
De naam Búni, die is afgeleid van het Japanse woord voor ‘iets unieks’ symboliseert de unieke en persoonlijke benadering van elke klant.
De B verwijst naar de diepgewortelde Belgische roots, maar ook naar hun familienaam Behaegel. Het accent symboliseert het tikkeltje extra dat de twee zussen streven te bieden aan iedere klant.
De tagline, ‘Furnishing your story’, is niet alleen een slogan, maar een belofte van de twee zussen. Samen met de klant gaan ze elk project met 100% enthousiasme aan om het verhaal van de klant tot in de kleinste details te verwezenlijken.
Dit zijn de 8 nieuwe Groene Michelinsterren in Nederland
De uitreiking van de Nederlandse Michelinsterren 2024 vond plaats op 7 oktober tijdens de horecavakbeurs BBB in het MECC in...
Horeca Webzine in 2025: meer synergie met en tussen de partners
Horeca Webzine zet in 2025 een ambitieuze stap naar de toekomst door meer synergie te creëren met en tussen de...
Serveer ook een eitje meer op vrijdag 11 oktober
Wereld Ei Dag of Wereldeidag, jaarlijks gevierd op de tweede vrijdag van oktober is een internationale dag die in het...
GUIDE Michelin kiest weer voor Antwerpen in 2025
Afgelopen week liet GUIDE Michelin weten dat de uitreiking van de Michelinsterren voor België en Luxemburg in 2025 plaatsvindt op...
Marokko wint WK Couscous 2024 in Sicilië
Marokko heeft de wereldtitel gewonnen tijdens het WK Couscous 2024, dat van 20 tot 29 september plaatsvond in San Vito...
Unieke interieuroplossingen voor de horeca
Búni staat klaar om aan de uiteenlopende behoeften van verschillende sectoren te voldoen,
waaronder de horeca, projecten, gemeenten en zorginstellingen.
Alle zit- en treinbanken worden 100% op maat geproduceerd in het eigen atelier te Ardooie.
Búni heeft een gevarieerd portfolio van horecaprojecten zowel indoor als outdoor in diverse Belgische steden en regio’s. Van complete hotels tot gezellige bars, brasseries en vergaderzalen.
Elk project wordt met de nodige toewijding behandeld wat resulteert in unieke en boeiende verhalen die samen met de klanten worden gemaakt.
Veelbelovende toekomst
De twee zussen geloven in een persoonlijke en eerlijke aanpak bij de realisatie van hoogwaardige
interieuroplossingen en in het nastreven van succes in ieder project.
De overgang naar Búni betekent een nieuw begin vol enthousiasme en creativiteit. Ze zijn met veel enthousiasme klaar om je als klant te verrassen. Horeca Webzine wenst ze heel veel succes!
Voor onze bestaande klanten verandert er niets, ze kunnen nog steeds vertrouwen op
dezelfde persoonlijke aanpak en de hoge kwaliteit waar Eurochair Projects om bekend staat. Búni bouwt voort op deze sterke basis en gaat nog een stapje verder, terwijl we onze klantgerichtheid behouden en ons blijven inzetten om hoogwaardige interieuroplossingen te bieden, zoals we altijd hebben gedaan.Geraldine
Neem contact
Bij Búni krijg je niet alleen een hoogwaardig interieur op maat, maar ook een flinke dosis inspiratie met frisse ideeën en creatieve oplossingen.
De twee zussen begrijpen het belang van flexibiliteit en streven ernaar om aan jouw specifieke eisen te voldoen.
Aarzel dus niet om contact op te nemen met Sophie en Geraldine.
Deel dit blogartikel!
Ken jij andere professionals, hobbykoks, collega’s, vrienden en/of kennissen die ook wat kunnen hebben aan onze blogartikels? We zouden het heel fijn vinden dat je dit blogartikel in jouw netwerk deelt. Het kan makkelijk met de onderstaande sociale media-knoppen. Alvast bedankt!