Búni: 2 dynamische zussen met unieke interieuroplossingen voor de horeca

5/5

Sinds 2019 is Horeca Webzine hét interactief online magazine met het allerlaatste nieuws, tips, weetjes, inspirerende verhalen en aanbiedingen van en voor de horeca. Tweewekelijkse nieuwsbrief aan 20.818 abonnees. Klik en abonneer je ook; het is en blijft gratis!

Deze pagina werd geschreven in het Nederlands en kan dankzij een performant vertaalprogramma ook gelezen worden in het Frans en het Engels. Met onze excuses als er fouten in de tekst staan. Veel leesplezier!

buni eurochair ardooie horeca interieuroplossingen zussen

Eurochair Projects, een gevestigd familiebedrijf met op maat gemaakte B2B-interieuroplossingen o.a. ook voor de horeca, maakt met trots een nieuw hoofdstuk bekend. Onder leiding van de dynamische zussen, Ann-Sophie en Geraldine Behaegel, introduceert Eurochair Projects een verfrissende identiteit onder de naam Búni.

Inhoudsopgave

Búni

Na 26 jaar van toewijding en vakmanschap gaat het bloeiende familiebedrijf Eurochair Projects verder onder de nieuwe naam Búni. Dit kwam er na een rebrandingstraject, waarbij niet alleen de naam, maar ook de visuele uitstraling van het bedrijf vernieuwd werd.

De transformatie zorgt voor een nieuw begin voor Búni, dat vastbesloten is om dezelfde
hoge kwaliteit en klantgerichtheid te behouden, maar met een frisse uitstraling en een vernieuwde
focus op maatwerk.

Dit versterkt hun inzet voor de persoonlijke en eerlijke aanpak wat hen uniek maakt.

buni eurochair ardooie horeca interieuroplossingen logo

Dynamisch familiebedrijf

Ann-Sophie en Geraldine, de dynamische zussen achter Búni, zetten de familietraditie verder die ze hebben geleerd van hun vader, Geert Behaegel.

Ann-Sophie, de oudere zus, heeft al meer dan 15 jaar ervaring bij Eurochair Projects, waar ze haar passie voor sales en interieuradvies kon ontwikkelen onder de begeleiding van haar vader.

In 2021 verwelkomde ze haar jongere zus, Geraldine, die verantwoordelijk is voor het dagelijkse beleid en de marketingactiviteiten.

Hun enthousiasme en toewijding om hun klanten hoogwaardige B2B-interieuroplossingen te
bieden, zijn altijd 100%. Dit maakt hen de drijvende kracht achter Búni en de verwezenlijking
van zijn unieke, persoonlijke aanpak.

Ze hebben veel geleerd van hun vader en zijn vastbesloten om de kennis van het familiebedrijf verder te zetten en te versterken.

Onze meubels worden met veel aandacht en vakmanschap gemaakt. Of je nu stoelen,
tafels, zitbanken, loungemeubilair, of terrasmeubels voor jouw zaak zoekt, bij Búni vinden we
altijd de perfecte oplossing op maat. We zetten ons volledig in om elk project met toewijding
en precisie uit te voeren, zodat we niet alleen meubels leveren, maar zorgen voor unieke
interieurbelevingen.

Ann-Sophie

Aanpak met een accent

De naam Búni, die is afgeleid van het Japanse woord voor ‘iets unieks’ symboliseert de unieke en persoonlijke benadering van elke klant. 

De B verwijst naar de diepgewortelde Belgische roots, maar ook naar hun familienaam Behaegel. Het accent symboliseert het tikkeltje extra dat de twee zussen streven te bieden aan iedere klant. 

De tagline, ‘Furnishing your story’, is niet alleen een slogan, maar een belofte van de twee zussen. Samen met de klant gaan ze elk project met 100% enthousiasme aan om het verhaal van de klant tot in de kleinste details te verwezenlijken.

Unieke interieuroplossingen voor de horeca

Búni staat klaar om aan de uiteenlopende behoeften van verschillende sectoren te voldoen,
waaronder de horeca, projecten, gemeenten en zorginstellingen.

Alle zit- en treinbanken worden 100% op maat geproduceerd in het eigen atelier te Ardooie.

Búni heeft een gevarieerd portfolio van horecaprojecten zowel indoor als outdoor in diverse Belgische steden en regio’s. Van complete hotels tot gezellige bars, brasseries en vergaderzalen.

Elk project wordt met de nodige toewijding behandeld wat resulteert in unieke en boeiende verhalen die samen met de klanten worden gemaakt.

buni eurochair ardooie horeca interieuroplossingen webzine magazine

Veelbelovende toekomst

De twee zussen geloven in een persoonlijke en eerlijke aanpak bij de realisatie van hoogwaardige
interieuroplossingen en in het nastreven van succes in ieder project.

De overgang naar Búni betekent een nieuw begin vol enthousiasme en creativiteit. Ze zijn met veel enthousiasme klaar om je als klant te verrassen. Horeca Webzine wenst ze heel veel succes!

Voor onze bestaande klanten verandert er niets, ze kunnen nog steeds vertrouwen op
dezelfde persoonlijke aanpak en de hoge kwaliteit waar Eurochair Projects om bekend staat. Búni bouwt voort op deze sterke basis en gaat nog een stapje verder, terwijl we onze klantgerichtheid behouden en ons blijven inzetten om hoogwaardige interieuroplossingen te bieden, zoals we altijd hebben gedaan.

Geraldine

buni eurochair ardooie horeca interieuroplossingen horeca webzine

Neem contact

Bij Búni krijg je niet alleen een hoogwaardig interieur op maat, maar ook een flinke dosis inspiratie met frisse ideeën en creatieve oplossingen. 

De twee zussen begrijpen het belang van flexibiliteit en streven ernaar om aan jouw specifieke eisen te voldoen.

Aarzel dus niet om contact op te nemen met Sophie en Geraldine.

Deel dit blogartikel! 

Ken jij andere professionals, hobbykoks, collega’s, vrienden en/of kennissen die ook wat kunnen hebben aan onze blogartikels? We zouden het heel fijn vinden dat je dit blogartikel in jouw netwerk deelt. Het kan makkelijk met de onderstaande sociale media-knoppen. Alvast bedankt!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Geverifieerd door MonsterInsights